LEŠTĚNÍ SVĚTEL

Pokud máte zašlá, zažloutlá světla je tohle služba přesně pro Vás. Vyšší svítivost světlometu a lepší celkový vzhled auta

  • broušení světel pod vodou od hrubšího smirku (P800-P1200 dle stavu světla), až po nejjemnější smirek (P3000)

  • dvoukrokové leštění světla nejprve hrubší brusnou pastou ať zmizí škrábanečky po broušení a poté jemnou pastou pro lepší vzhled

  • zavoskování světla pro ochranu před UV zářením, volitelně aplikace keramické ochrany

  • nejlepší následná ochrana světla po vyleštění je natáhnutí fólie na světla- já osobně folie nedělám, ale není to problém zajistit přímo u mě na dílně

  • hodně lidí se ptá na životnost vyleštěných světel. Na to není univerzální odpověď. Záleží na typu plastu, na značce auta, na typu auta, garážováno/negarážováno, počet najetých kilometrů, místo ježdění, apod. Ale vyleštěná světla mi jezdí i třetím rokem a pořád vypadají bezvadně

  • objevují se názory na internetu, že nejlepší je světla nalakovat lakem. Můj osobní názor a zkušenosti říkají že není. Nekvalitní lak se může začít odlupovat, praskat, či se na něm udělají tečky. Nedávno jsem se s takovýma světlama setkal a nebyl to pěkný pohled. Nehledě na to, že lak musí nějakou dobu schnout a to je časově náročné pro Vás, více času bez auta. Taky se můžete setkat s návodem pomocí zubní pasty a podobných "osvědčených" rad. Ano, zubní pasta má teoreticky nějaké abrazivní částečky, ale upřímně nikdy nedosáhnete výsledku jako při normálním broušení a leštění světla, nemluvě o výdrži. Takže za mě nejlepší volba- leštění světel + fólie