LEŠTĚNÍ LAKU

Tahle služba je trochu obtížnější na popsání. Budu se Vám snažit popsat a ukázat, co od toho můžete očekávat a o co vlastně vůbec jde

  • Na laku auta se tvoří škrábance. Ať už menší (viditelné třeba jen na slunci tzv. sluníčka či anglicky swirls), tak i větší (viditelné na první pohled). A leštění je odstraní.
  • Co je to leštění a čím se dělá? K leštění potřebujete leštičku, kotouče na leštění, leštící pastu,nějaké hadýrky a reflektor na nasvícení laku. Princip není složitý. Kotouč se dá na leštičku, nanese se pasta, zapne se leštička a přejíždí se po laku sem a tam.
  • Tímhle přejížděním se vlastně ubírá materiálu (jako u broušení, ale daleko daleko méně) a tím mizí větší či menší škrábance. Ne každý škrábanec (pokud je moc hluboký) je rozumné odstranit.
  • Nabízím více druhů leštění- jednokrokovédvoukrokové či tříkrokové - každý krok jiná pasta, jiný kotouč a jiný výsledek. Záleží jen na Vašich požadavcích. Od každého můžete čekat něco jiného. Jednokrokové odstraní jemné škrábanečky, oxidaci a udělá pěkný konečný výsledek. Dvoukrokové odstraní i hlubší škrábance + i ty jemnější a udělá ještě lepší konečný vzhled laku. A tříkrok je už opravdu to nejlepší co můžete dostat. Dá se říct uvede lak do stavu bez škrábanců s maximálním leskem a jasem laku. Existují i věci jako broušení laku, ale to většinou není potřeba. Sám doporučuji nejméně dvoukrokové leštění, aby výsledek za něco stál
  • Cena leštění není stálá. Záleží na stavu laku, na Vašich požadavcích k čemu se chceme dopracovat, na velikosti auta, na samotné značce auta, kde každá značka má jinou tvrdost laku a tím i "jednoduchost" leštění
  • Před každým leštěním je nutné provést dekontaminaci laku (Exteriér - Detail). Potom je výsledek takový, jaký má být
  • Existuje spoustu "leštičů", kteří mají určené pevné ceny, či Vám "vyleští" auto za 1500 Kč. V drtivé většině případů udělají více škody než užitku. Proto pokud už chcete kvalitní leštění, nekoukejte v první řadě na cenu
  • Časová náročnost leštění celého auta se pohybuje od nějakých 10-ti hodin (jednokrokové leštění, měkký lak) až třeba po 25 hodin práce, v některých případech i více
  • Výsledkem leštění může být i u starého auta stav laku jako když byl nový